< img height="1" width="1" style="display:none;" alt="" src="https://px.ads.linkedin.com/collect/?pid=4167644&fmt=gif" />
solar racking and tracking systems
bedrijfsnieuws
    Groepsreis - ontspan de stemming, verbeter de communicatie
    Het landschap van de vijf bergen overtreft alle andere, dat gezegd hebbende, Huangshan overtreft al die bergen. --Kseng's halfjaarlijkse tour wordt georganiseerd in Huangshan, het sprookjesland van Anhui. Eerste station: Inkt schilderij -Hong dorp Het dorp Hong, gebouwd in de Shaoxing-periode van de Zuidelijke Song-dynastie, heeft een geschiedenis van meer dan 900 jaar en is een van de wonderen van het historische en culturele erfgoed van de wereld. charmante meer- en bergkleuren weerspiegelen elkaar wederzijds, de beweging is geschikt, overal is het tafereel, stap voor stap in het schilderij; het staat bekend als het "dorp in de Chinese schilderkunst" vanwege zijn unieke vorm en prachtige pastorale landschap. Tweede station: Xixinan-wetland Xixinan ligt in het Huizhou-district van de stad Huangshan. Het staat niet alleen bekend als een oud dorp, maar ook vanwege het weelderige populierenbos langs de beek. Het landschap is bijzonder rustig, dat liefkozend "Xixi Wetland in het zuiden van Anhui" wordt genoemd door buitenlandse toeristen. Hier tjilpen vogels en geuren van bloemen, groen gras, als een droomwereld, het landschap is erg mooi! Derde station: Tunxi oude straat De hele straten en steegjes, bestaande uit meer dan 300 gebouwen in Hui-stijl gebouwd in verschillende leeftijden, zijn verdeeld in de vorm van een visskelet, smal in het westen en breed in het oosten. De oude straat Tunxi bevindt zich op de kruising van de Hengjiang rivier, shuai rivier en de Xin 'an rivier, dus het is ook bekend als de stroom van de "Riverside Scene op Qingming Festival", het is de best bewaarde oude straatmarkt in China met de architecturale stijl van zuidelijk Song en Ming- en Qing-dynastieën. Voorstation: Huangshan wonderland Huangshan is het symbool van toerisme in de provincie Anhui, anhui mensen warm en vriendelijk symbool, de wereld heeft "Het landschap van de vijf bergen toppen alle andere, dat gezegd zijnde Huangshan toppen al die." name.Huangshan is in binnen- en buitenland beroemd om zijn "vijf wonderen" en uitgebreide Hui-cultuur, en staat bekend als "de meest verbazingwekkende berg ter wereld". De grote familie Kseng kan samen van het landschap genieten, zodat het team een ​​beter leven, betere fysieke kwaliteit, gezondere psychologie kan hebben, elkaar kan helpen, de teamcohesie en teamintegratie kan verbeteren en het gevoel van vertrouwdheid en het vermogen om te helpen kan verbeteren elkaar.
    - Aug 02, 2021
    Xiamen Kseng Metal Tech CO., Ltd.——Fabrieksinspectierapporten
    Windenergie, thermische zonne-energie en fotovoltaïsche energie worden steeds belangrijker in de energiemix. TUV ondersteunt fabrikanten, operators en dienstverleners in de markt voor hernieuwbare energie met alle aspecten van fabrieksveiligheid, technische veiligheid, kwaliteitsborging en winstgevendheid. Demonstreer Xiamen Kseng Metal Tech Co., Ltd. toewijding aan kwaliteit met TUV-certificering. Als de belangrijkste basis en basis van PV-energiecentrales, is kwaliteit de hoogste prioriteit van Kseng als fabrikant van rekken/trackersystemen voor zonne-energie. Op het gebied van duurzaamheid, betrouwbaarheid, flexibiliteit en prestaties streeft Kseng ernaar om producten te produceren die voldoen aan de eisen van de klant en aan de eisen van de reële omstandigheden. Het volgende is het fabrieksinspectierapport van TUV over het veldbezoek aan het bedrijf en de fabriek van Xiamen Kseng:
    - Jul 21, 2021
    Kseng eenassig zonnevolgsysteem
    Het fotovoltaïsche volgsysteem uit de KST -serie is een product dat is ontwikkeld door Kseng Metal Technology Co., Ltd. na jaren van technologisch onderzoek en ontwikkeling en technologische neerslag. De pilottest van het systeem en de algehele upgrade en optimalisatie van het systeem zijn afgerond. Door nauwe samenwerking met CPP wind engineering hebben we de instabiliteitsresultaten van resonantie, flutter, galop, torsie en divergentie, veroorzaakt door het volgsysteem onder aerodynamische actie, bestudeerd en geanalyseerd om een ​​veiligere beschermingsstrategie te verkrijgen . Voordelen van het zonnevolgsysteem uit de KST- serie : 1. Volledig geschikt voor module 210 : Het volgsysteem van de KST -serie gebruikt de spil en kolom met een grote sectiespecificatie om de stabiliteit en betrouwbaarheid van het systeem te verbeteren. Tegelijkertijd maakt het ontwerp van de meerpuntsaandrijfstructuur de structuur redelijker en verbetert het de veiligheidsprestaties van het systeem. Kan volledig worden aangepast aan de 210 -module . 2. Maak kennis met het aanpassingsvermogen van onregelmatig land : KST -serievolgsysteem , kan het gebruik van land maximaliseren, aanpassen aan de helling van 20%, flexibele opstelling. 3. Intelligent AI-algoritme wordt gebruikt om de volgmodus te optimaliseren : Het volgsysteem van de KST -serie is geïmplanteerd met een toonaangevend AI-autonoom leervolgalgoritme om de volghoek van oneffen terrein en montagefout van de beugel te optimaliseren en de stroomopwekking van het systeem te verbeteren. Tegelijkertijd wordt de unieke modus voor het volgen van schaduwdagen aangenomen om de inkomsten van de krachtcentrale te verhogen. Het gebruik van het KST-zonnevolgsysteem kan de stroomopwekking met 15% -30% verhogen. KST zonnevolgsysteem: KST-1P: één staande horizontale tracker met één as KST-2P: dubbelportret horizontale eenassige tracker KST-2PM: multi-drive dubbelportret horizontale enkelassige tracker Met het doel nieuwe producten te onderzoeken en te ontwikkelen, zal Xiamen Kseng Metal Tech Co., Ltd. blijven innoveren en streven naar perfectie om producten van de beste kwaliteit te leveren aan binnenlandse en buitenlandse klanten. Kseng`s KST PV -volgsysteem, stabieler en betrouwbaarder. Kseng`s KST , intelligenter!
    - May 20, 2021
    Verjaardagsfeest
    In 2021 hield Xiamen Kseng een verjaardagsfeestje voor medewerkers die deze maand jarig zijn. De panda's dansen voor hun jubelende collega's in de viering.
    - Jan 28, 2021
    Xiamen Kseng Xi 'een tour
    Om het culturele leven van de medewerkers te verrijken en de teamcohesie te versterken, heeft Xiamen Kseng Metal Co., Ltd. in december 2020 een 6-daagse cultuurreis naar Xi 'an gehouden. Met het vliegtuig naar de lange geschiedenis van de culturele oude hoofdstad - Xi 'an, geniet van de oude en verre "ochtendklok en avondtrommel" een van de acht oude Chang 'an; lopen in de meest karakteristieke van de oude noordwestelijke straat [moslimsnack voetgangersstraat], we voelen de gewoonten van de etnische minderheden in het noordwesten, proeven van de meest karakteristieke noordwestelijke van allerlei speciale snacks. Het achtste wereldwonder [Qin Shihuang Terracotta Warriors and Horses Museum] is bekend. De historische schok en de charme van de menselijke wijsheid in het verleden die het met zich meebracht, doen ons allemaal verwonderen. De bloeiende cultuur van de Da Tang-dynastie en het commerciële wandelblok - "Da Tang City Never Sleepless", is een volledige weergave van de welvaart van de Tang-dynastie, vrede en geluk. 'S Werelds enige opgegraven Boeddha Shakyamuni-tempel met echte lichaamsvingers - Famen-tempel, waar de 8-keizers van de Tang-dynastie Boeddha-relikwieschatten aanbidden, is ook een soort historisch en cultureel erfgoed. Naast de invloed en schok van geschiedenis en cultuur, voelen we ook de charme van de natuur. Huashan is de beste verzekering ter wereld, deze reis is om ieders vriendschap te promoten, de reis is moeilijk, steil terrein, Huashan is de lucht en de lucht wijd, alle kanten van de kleur, bergdans zilveren slang, de originele Chi-was olifant. Staande op de top van de top, het hoofd is leeg, er is een gevoel van vliegen in de lucht. Onmiddellijk bevallen van "willen om hoger dan de hemel proberen" heroïsch!
    - Jan 22, 2021
    Kseng feliciteren met de toekenning van de top 10 leverancier van PV-beugels van topkwaliteit in China in 2019
    Op 15 november 2019 werd het 4e China PV-industrieforum (CPIF) groots gehouden door het omnimedia-platform van het internationale energienetwerk. Meer dan tweehonderd gasten, waaronder experts uit de PV-industrie en vertegenwoordigers van vooraanstaande ondernemingen in verschillende schakels van de PV-industrieketen, verzameld om deel te nemen aan het geweldige evenement. Deze ceremonie heeft meer dan 250 PV-bedrijven uit de industrie aangetrokken om zich te registreren en bij te wonen. Xiamen Kseng is vereerd om een ​​van hen te zijn, tegelijkertijd dankzij de organisatoren die ons de rang van top 10 PV-beugelleveranciers van China hebben toegekend. Als een van de vele zonne-PV-ondernemingen, richt Kseng zich op zijn eigen vakgebied en zet zich in voor het wereldwijd promoten van PV-beugels, inclusief de investering, ontwikkeling en bouw van alle soorten PV-centrales, zoals industrie, handel, woningen enzovoort . Vasthouden aan het bewustzijn van "productie" en "service", gericht op de innovatie op "technologie" en "kwaliteit", evenals het serviceconcept met "Kseng Products, Be Trustworthy". Deze eer weerspiegelt ook volledig de invloed van Kseng in de PV-industrie en zijn bijdragen aan het versnellen van de ontwikkeling van de industrie.
    - Dec 15, 2019
1 ... 5 6 7 8

Een totaal van 8 Pagina\'s

Laat een bericht achter

Als u geïnteresseerd bent in onze producten en meer details wilt weten, laat dan hier een bericht achter, wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.

Huis

Producten