< img height="1" width="1" style="display:none;" alt="" src="https://px.ads.linkedin.com/collect/?pid=4167644&fmt=gif" />
solar racking and tracking systems
bedrijfsnieuws
    Veilig en betrouwbaar Kseng zonnevolgsysteem
    Om de bouw van een schoon, koolstofarm en efficiënt energiesysteem te bevorderen, ontwikkelt China op dit moment krachtig hernieuwbare energie, schaalt en ontwikkelt rationeel de constructiebasis die actief de ontwikkeling van gedistribueerde fotovoltaïsche energieopwekkingsprojecten bevordert. Onder een gestage en positieve ontwikkelingsachtergrond van een wereldwijd grootschalig fotovoltaïsch alomvattend project, kan voor sommige fotovoltaïsche energiecentraleprojecten onder speciale omstandigheden arbeid niet alle aspecten dekken, om een laag energieverbruik, hoge precisie en hoge stabiliteit aan te nemen, is de trackingbeugeloplossing beter dan vaste beugeloplossing, en dit kan de optimale oplossing worden. Hoe kan fotovoltaïsche energieopwekking veiliger en stabieler zijn bij een beperkte geïnstalleerde capaciteit? Ontwerp met meerdere punten, technische innovatie, kies gewoon het Kseng-volgsysteem voor zonne-energie. Kseng concentreerde zich op het innovatieve onderzoek van het volgsysteem voor zonne-energie, lanceerde de KST-2PM Double Portrait Horizontal Tracker , de instelling van hoofd- en plaatsvervangende schakelkasten verbetert het algehele aanpassingsvermogen en de stabiliteit van het systeem aanzienlijk. Op basis van de volgnauwkeurigheid wordt de efficiëntie van de stroomopwekking verbeterd en het faalrisico verminderd. Kseng zet zich in om klanten een stabiel, betrouwbaar en gemakkelijk krachtcentralesysteem te bieden. KST-2PM Multi-drive Double Portrait Horizontal Tracker- oplossingbiedt een drievoudige veiligheidsgarantie voor stabiliteit Oplossing met meerdere schijven. Multipoint-aandrijving VS Singlepoint-aandrijving Twee keer de kritische windsnelheid KST-2PM Double Portrait Horizontal Tracker biedt een drievoudige veiligheidsgarantie voor stabiliteit: Eerst Structuur met meerdere schijven (1) De steunpunten van de motor zijn verhoogd en de windweerstandspunten van de hoofdas en de kolom zijn geconcentreerd, verminderen de kans op structurele vervorming en verbeteren de stabiliteit en betrouwbaarheid van het systeem effectief . (2) De natuurlijke frequentie en dempingsverhouding van het systeem worden verhoogd en de structurele stijfheid wordt verbeterd. Meerpunts aandrijfstructuur vermindert effectief de amplitude van het systeem en verbetert de windweerstand van de module en beugel aanzienlijk. Seconde Gebruik een elektrische besturingsstang De elektronisch gestuurde koppeling kan de hoek van de actuator via de sensor detecteren om de regeling met gesloten lus van het systeem te garanderen, de betrouwbaarheid van het systeem en de nauwkeurige volghoek te waarborgen. Derde Hoofd- en hulpbesturingslogica Adopteer master- en hulpbesturing om meerdere aandrijfmotoren te besturen, real-time detectie en analyse van het signaal van elk aandrijfpunt. Volghoeken kunnen automatisch worden aangepast en geoptimaliseerd op basis van verschillende hoekposities om de nauwkeurigheid van de volgsynchronisatie te verbeteren en de volgnauwk...
    - Feb 14, 2023
    Vakantie kennisgeving
    Gelukkig Chinees nieuwjaar! Het Kseng Solar Team wenst u een gezond en voorspoedig Jaar van het Konijn. Houd er rekening mee dat onze Chinese nieuwjaarsvakantie is gepland van 20 tot 29 januari en het werk zal worden hervat op 30 januari 2023.
    - Jan 19, 2023
    Kseng's jaarlijkse etentje
    Tijd als shuttle-jaren goed, in een oogwenk nadert 2021 het einde van het jaar, Xiamen Kseng Metal Technology Co., LTD hield het welkomstfeest voor 2022 op 15 januari 2022. Het is zowel een perfect einde van 2021 als een nieuwe uitdaging tot begin 2022. Ideeën voor bedrijfsdiners zijn trending, bedrijfsdiners bieden bedrijven de kans om zinvolle verbindingen te leggen. Eindejaarsfeest & welkomstfeest kleurrijke activiteiten. Het speciale feest is een leuke manier om samen te komen met personeel van het bedrijf, klanten en vrienden en wat quality time samen door te brengen. Een gesprek, lekker eten, een beetje muziek en misschien een paar drankjes horen allemaal bij een goed gepland etentje. 1/Locatie-indeling (Voordat het feest begint, begint iedereen met het opzetten van de locatie, het podium, geschenken, prijzen, handtekeningen, uitvoeringsoefeningen, etiquette enzovoort). 2/Gasten en medewerkers tekenen op de handtekeningmuur - Het feest begon officieel, de klanten, vrienden en medewerkers van het bedrijf zijn gearriveerd en hebben hun naam op de handtekeningmuur achtergelaten) 3/Performance (dansen, zingen, magie, gitaar, nasynchronisatie enzovoort) In dit banket was de kamer vol gelach, iedereen was blij, liet de Kseng-familie meer samenhangen. 4/Bekroond met uitstekende medewerkers en uitstekend management 5/gelukstrekking 6/Jaaroverzicht van de General Manager voor 2021 en aanmoediging en verwachting voor 2022 7/Gastronomisch diner Het "eindejaarsdiner voor werknemers" van de onderneming verwijst naar de "jaarvergadering". Ontwikkeling tot vandaag, de meest populaire gewoonte is dat het bedrijf een etentje en fellowship-activiteiten voor het personeel hield, Enterprise-eenheid kan deze dag gebruiken, het jaar houden -eindfeest binnen het bedrijf, vat de bedrijfssituatie van het afgelopen jaar samen en beloon het personeelslid met verdienste, zodat kan worden gezegd dat dit het feest is waar elke medewerker van een bedrijfseenheid het meest naar uitkijkt. Veel ondernemingen houden ook enkele loterijactiviteiten op de "jaarvergadering". Alle medewerkers van de onderneming nemen eraan deel, zijn harmonieus en hebben het gevoel van een grote familie.
    - Jan 19, 2022
    Kseng-teambuildingactiviteit - Gourmet Festival
    Net voor het nieuwe jaar, aan het einde van het jaar 2021, heeft het Kseng`s Gourmet Festival een geselecteerde deelnemer in de Kseng Group samengebracht. Een dag lang biedt de opwindende deelnemer samen met de manager van het agritainment culinair het lekkerste eten van het huidige voedselmateriaal. Tijdens de activiteit is de taakverdeling duidelijk. Deelnemers kiezen ervoor om hun eigen eten ter plaatse te bereiden en te koken, anderen maken dumplings en barbecueën. Activiteiten tijdens het vol gelach, samenwerking en wederzijdse hulp. Het doel van teambuildingactiviteiten is om de groep te motiveren om samen te werken, hun sterke punten te ontwikkelen en eventuele zwakke punten aan te pakken. Elke teambuildingoefening moet dus samenwerking aanmoedigen in plaats van competitie. Zorg ervoor dat u teambuilding opneemt in routines en praktijken op de groepswerkplek.
    - Nov 30, 2021
    Let op! Kseng fabrieksverhuizing op een nieuwe locatie in Xiang'an
    Xiamen Kseng Metal Tech Co., Ltd is een nationale hightechonderneming met onafhankelijke intellectuele eigendomsrechten. De jaarlijkse productiecapaciteit kan 3GW bereiken. Het hoofdkantoor is gevestigd in de prachtige kuststad Xiamen, China. Met de uitbreiding van de activiteiten van kseng en de voortdurende werving van werknemers, kan de oude fabriek niet langer alle zakelijke orderproducten huisvesten. Om klanten producten van hogere kwaliteit en de beste service te kunnen bieden, heeft Kseng de fabriek op 10 september naar een breder adres verhuisd. In de toekomst zal Kseng de ontwikkelingsmogelijkheden verder stevig aangrijpen, zijn eigen voordelen ten volle benutten, om klanten betere kwaliteit en efficiënte diensten te bieden. Kwaliteit en service zijn de enige normen en vereisten van Kseng. Kseng ziet deze fabrieksverhuizing als een kans om de fotovoltaïsche markt diepgaand te blijven ontwikkelen, met producten van hoge kwaliteit, de diepgaande ontwikkeling van producten en diensten voor de fotovoltaïsche industrie voortdurend uit te breiden en volledig te voldoen aan de uiteenlopende behoeften van klanten!
    - Nov 10, 2021
  • Het Midherfstfestival —
    Het Midherfstfestival — "Mooncake Gambling"
    Het Mid-Autumn Festival valt op de 15e dag van de 8e maand van de Chinese maankalender. Eeuwenlang heeft het Mid-Autumn Festival familiereünies, grote feesten en het genieten van een prachtige volle maan aangemoedigd. Een week voor het Mid-Autumn festival hield Kseng culturele "Moocake Gambling". Gokken? Juist, maar het is absoluut legaal. Over het 'mooncake-gokken' staat bij de lokale bevolking mooncakes op het spel - en dat is hoe deze unieke feestactiviteit zijn Chinese naam 'Bo Bing' heeft gekregen. Het wordt alleen gespeeld rond het Mid-Autumn Festival. Het gokspel heeft zes reeksen prijzen, die als winnaars worden genoemd in oude keizerlijke examens, en heeft 63 mooncakes van verschillende grootte als prijzen. Van de laagste tot de hoogste, de titels van zes rangen zijn Xiucai (degene die het examen op provinciaal niveau heeft gehaald), Juren (een succesvolle kandidaat op provinciaal niveau), Jinshi (een succesvolle kandidaat in het hoogste keizerlijke examen), Tanhua, Bangyan en Zhuangyuan (respectievelijk de nummer drie tot nummer één winnaars in het keizerlijk examen in aanwezigheid van de keizer). Het grote festival van een maand trok duizenden deelnemers uit Fujian, Hong Kong, Taiwan, Macau en ook mensen uit sommige Zuidoost-Aziatische landen. Rond het Mid-Autumn Festival in Xiamen, een kustplaats in de provincie Fujian in Oost-China, hoor je het aangename zilverachtige geluid van de dobbelstenen die rollen. Gejuich van winnen of verliezen is overal. Kseng hield "Mooncake-gokken"-activiteiten en heerlijke gerechten om het Mid-Autumn Festival in het restaurant te vieren. In de lach kwam iedereen terug met een volle lading!
    - Sep 15, 2021
1 ... 4 5 6 7 8

Een totaal van 8 Pagina\'s

Laat een bericht achter

Als u geïnteresseerd bent in onze producten en meer details wilt weten, laat dan hier een bericht achter, wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.

Huis

Producten