< img height="1" width="1" style="display:none;" alt="" src="https://px.ads.linkedin.com/collect/?pid=4167644&fmt=gif" />
solar racking and tracking systems
bedrijfsnieuws
    Kseng Solar versterkt team met succesvolle training aan Kseng Business School
    Onlangs heeft Kseng Solar met succes de langverwachte empowermenttraining aan de Kseng Business School afgerond. Dit uitgebreide trainingsprogramma dat regelmatig voor Kseng-mensen wordt georganiseerd, heeft tot doel hun vaardigheden en kennis in verschillende aspecten van producten en industrie te verbeteren. Tijdens de trainingssessies hielden Kseng-experts inzichtelijke toespraken over de nieuwste ontwikkelingen in de zonne-energie-industrie, tips over verkoopconversie en innovatieve oplossingen voor zonne-energie-stellingen. Kseng-mensen hebben een beter inzicht gekregen in trends in de sector, best practices en effectieve strategieën om onze wereldwijde klanten beter van dienst te kunnen zijn. Daarnaast omvatte het buitenactiviteiten die waren ontworpen om zowel de mentale als de fysieke capaciteiten uit te dagen, waardoor teamwerk, samenwerking en een gevoel van verbondenheid onder de nieuwe Kseng-mensen werd bevorderd. Het succesvolle trainingsevenement op de Kseng Business School is een bewijs van de toewijding van Kseng Solar aan voortdurende verbetering en professionele groei, en benadrukt zijn missie om de wereld te voorzien van groene energie.
    - Apr 15, 2024
    Kennisgeving van de Chinese Nieuwjaarsvakantie
    Kseng Solar wenst u geluk en voorspoed in het jaar van de Draak! Nu het nieuwe maanjaar aanbreekt, sturen wij u van harte onze beste wensen voor gezondheid, vreugde en voorspoed in 2024! Houd er rekening mee dat ons kantoor van 7 tot 17 februari 2024 pauze heeft om de feestdag te vieren en dat het werk op 18 februari 2024 zal worden hervat.
    - Feb 06, 2024
    Kseng Solar markeert mijlpaal met verhuizingsceremonie voor productiebasis in Xiamen
    Onlangs hield Kseng Solar met trots de verhuizingsceremonie voor onze gloednieuwe Xiamen Manufacturing Base. De officiële exploitatie van beide bases in Xiamen en Zhangzhou zal naar verwachting een jaarlijkse productiecapaciteit van 15 GW bereiken , wat een belangrijke stap betekent in de richting van een hele industriële keten door middel van verticale productie van zonne-reksystemen. Markeer samenvattingsvideo Verhuizingsceremonie van de productiebasis van Xiamen Xiamen Manufacturing Base richt zich op het precisieverwerkingssegment van de hele industriële keten en bestaat uit twee fasen, waarbij de eerste fase al is voltooid en de tweede fase momenteel in aanbouw is. Zhangzhou Manufacturing Base-rondleiding Zhangzhou Manufacturing Base verzorgt de upstreamverwerking van grondstoffen in de hele industriële keten, inclusief aluminiumprocessen zoals het smelten van aluminium, extrusie, oxidatie, enz. De basis is in aanbouw en zal naar verwachting medio 2024 in productie worden genomen.
    - Jan 26, 2024
    Voorzorgsmaatregelen voor dagelijkse inspectie en onderhoud van fotovoltaïsche installaties
    Zonne-PV-montagesysteem is het skelet dat de componenten van de PV-centrale ondersteunt. Het kan de fotovoltaïsche modules op het dak, de grond, het water en andere toepassingsscenario's van fotovoltaïsche centrales bevestigen en kan de fotovoltaïsche centrale gedurende 25 jaar stabiel laten werken. Tijdens de werking van fotovoltaïsche energiecentrales is het, om de efficiëntie en levensduur van fotovoltaïsche energieopwekking te maximaliseren, ook erg belangrijk om dagelijkse inspectie en onderhoud van het zonne-PV-montagesysteem uit te voeren. Hieronder volgen enkele gedetailleerde stappen voor de dagelijkse inspectie en het onderhoud van een zonne-PV-montagesysteem: Ⅰ . Voorzorgsmaatregelen voor de dagelijkse inspectie van een PV-montagesysteem : Inspectie van de installatie: Controleer regelmatig of de bouten, lasnaden en verbindingen van de fotovoltaïsche drager goed afgedicht en vastzitten. Wanneer het systeem onstabiel is, zoals verdraaid, vervormd of beschadigd, is het noodzakelijk om onderdelen op tijd te repareren of te vervangen. Anticorrosie-inspectie : PV-steunen zijn meestal gemaakt van aluminiumlegering, roestvrij staal, koolstofstaal en andere materialen, en de anticorrosieprestaties van deze materialen zijn erg belangrijk. Als er roest, verfafbladdering en oxidatie op het oppervlak van de fotovoltaïsche drager is, moet deze tijdig worden behandeld en moeten er conserveringsmiddelen worden aangebracht. Reinigingsinspectie : Stof, bladeren, takken en ander vuil zullen zich ophopen op het oppervlak van de fotovoltaïsche drager, wat zal leiden tot een afname van de efficiëntie van het fotovoltaïsche paneel. Daarom moet het oppervlak van de beugel regelmatig worden schoongemaakt om ervoor te zorgen dat het oppervlak netjes en schoon is. Voor fotovoltaïsche beugels met draaibare hoeken is het ook noodzakelijk om te controleren of ze vrij kunnen draaien en om een ​​geschikte hoeveelheid antiroestmiddel aan te brengen. Ⅱ . Voorzorgsmaatregelen voor het dagelijks onderhoud van het PV-montagesysteem : Droog houden : Het is ook erg belangrijk om de PV-modules en steunen droog te houden. Als er water is, moet dit op tijd worden schoongemaakt, anders kan dit de efficiëntie van de stroomopwekking beïnvloeden of schade aan de componenten veroorzaken. Tegelijkertijd moet het drainagesysteem op het zonne-PV-montagesysteem vrij worden gehouden en regelmatig worden uitgebaggerd. Onderhoud van de onderste fundering: Naast het onderhoud van de fotovoltaïsche drager zelf, moet ook aandacht worden besteed aan het onderhoud van de omliggende infrastructuur. Dit omvat handelingen zoals het maaien van gras en het sproeien van pesticiden om ervoor te zorgen dat de omgeving rond het PV-montagesysteem schoon en netjes is en om schade aan de infrastructuur door plantenwortels te voorkomen. Bewaking op afstand : Het bewakingssysteem op afstand kan in realtime toezicht houden, zodat storingen tijdig kunnen worden opgespoord en gerepareerd. Deze technologie kan...
    - Aug 14, 2023
    Wat zijn de toepassingsscenario's voor het volgen van PV-montages?
    De toepassingsscenario's van horizontale enkelassige fotovoltaïsche structuren omvatten voornamelijk: ① Grootschalige fotovoltaïsche krachtcentrale : horizontale enkelassige fotovoltaïsche structuren kunnen worden gebruikt in grootschalige fotovoltaïsche krachtcentrales, die de energieopwekkingsefficiëntie van het vermogen kunnen verbeteren station, verlaag de elektriciteitskosten, verbeter het rendement op investering, verkort de investeringscyclus van de eigenaar, verminder het vloeroppervlak en verlaag de bouwkosten. ② Gemeentelijke techniek: Horizontale fotovoltaïsche structuren met één as kunnen worden gebruikt in gemeentelijke engineering, zoals wegen, spoorwegen, luchthavens, dokken, enz. ③ Fotovoltaïsche zonne-energie in de landbouw : horizontale fotovoltaïsche structuren met één as kunnen worden gebruikt in fotovoltaïsche landbouw, zoals bergen, landbouwgrond, kassen, enz., Die schone energie voor de landbouw kunnen leveren en de efficiëntie van de landbouwproductie kunnen verbeteren. ④ Fotovoltaïsche visserij: De horizontale fotovoltaïsche structuur met één as kan worden toegepast op meren, rivieren en andere broedplaatsen, wat niet alleen de efficiëntie van de landbouw verbetert, maar ook zorgt voor stroomopwekking, wat de eigenaars meer economische voordelen oplevert. De belangrijkste voordelen van een horizontale fotovoltaïsche structuur met één as, zoals hieronder: ① Verbeter de efficiëntie van de energieopwekking : de horizontale fotovoltaïsche structuren met één as kunnen de hoek van het fotovoltaïsche paneel automatisch aanpassen aan de stand van de zon, zodat het altijd naar de zon, waardoor de efficiëntie van de energieopwekking wordt verbeterd. ② Verminder het bezette gebied : de horizontale eenassige volgende fotovoltaïsche structuren kunnen meer fotovoltaïsche panelen in hetzelfde gebied installeren, waardoor het bezette gebied wordt verkleind. ③ Verminder bouwkosten: horizontaal volgen van fotovoltaïsche structuren met één as kan het aantal geïnstalleerde fotovoltaïsche panelen verminderen, waardoor de bouwkosten dalen. Tegelijkertijd kan het, dankzij de functie van het automatisch aanpassen van de hoek van het fotovoltaïsche paneel, ook de onderhoudskosten verlagen. ④ Verbeter de efficiëntie van de stroomopwekking : het kan de energieopwekkingsefficiëntie van de elektriciteitscentrale verbeteren, de elektriciteitskosten verlagen, het rendement op investering verhogen en de investeringscyclus van de eigenaar verkorten. ⑤ Sterk aanpassingsvermogen : de horizontale fotovoltaïsche structuren met één as kunnen zich aanpassen aan verschillende terrein- en klimaatomstandigheden, om te voldoen aan verschillende toepassingsvereisten.
    - Aug 07, 2023
1 2 3 ... 8

Een totaal van 8 Pagina\'s

Laat een bericht achter

Als u geïnteresseerd bent in onze producten en meer details wilt weten, laat dan hier een bericht achter, wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.

Huis

Producten